Pencuri yang Tinggalkan Surat Minta Maaf


SILOLANGI News, PALU-Nyolong ban mobil maling ini tinggalkan surat minta maaf. Biasanya seorang pencuri yang mengambil barang pasti berusaha untuk main aman hingga memastikan tak meninggalkan jejak, tapi kejadian unik telah dilakukan seorang pencuri ia meninggalkan sebuah pesan pendek yang berisi permintaan maaf.


Seseoang yang mencuri ban mobil meninggalkan pesan permintaan maaf pada secarik kertas pada pesan itu, ia juga menyampaikan alasannya mencuri. Kejadian antimainstrem itu diunggah oleh Fanspage Friends of BN- Barisan Nasional.

"Kepada Tuan: saya minta maaf atas sebab kekalutan mencari duit untuk biaya modal pembedahan kakak saya keputusan mengambil dan meminjam tayar. Terima kasih, maafkan saya,” tulisan pesan pencuri itu pada kertas putih.

Melihat bahasanya peristiwa pencurian ini terjadi di Malaysia. Pada tulisan suratnya fanspage itu terdapat caturan akun asli yang Chucky Kayy menyebutkan tinggal di Kajang, Malaysia.

Pencuri tinggalkan nota minta maaf terpaksa curi tayar, tapi niat tak menghalalkan cara korang ada cadangan atau idea macam mana nak tolong dia ? dia kata pinjam, akan pulang balik ke ? tulis fanspage Friends of BN- Barisan Nasional seperti dikutip brilio.net.

(Mirna.SL)

Pencuri yang Tinggalkan Surat Minta Maaf Pencuri yang Tinggalkan Surat Minta Maaf Reviewed by sfs on 4/05/2017 01:07:00 AM Rating: 5

No comments: